|
- جزئیات
- یکی از آثار سقیفه ملعونه كِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ إِلَيْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَات إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلَى صِرَاطِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ(ابراهیم 1) هیچ فکر کردید چرا نور یکی است و ظلمات جمع است؟آنهم جمع محلی به (ال) از همه ی ظلمات همه را وارد کنید در یک کلمه ؛ و آن نور است. سرش این است ظلمت تعدد دارد اما نور واحد است - اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ كَمِشْكَاةٍ...(نور 35) این است که قرآن نه فهمیده شد نه به حقیقتش رسیده شد و تمام منشاء سقیفه ی بنی ساعده شد باب این کتاب بسته شد(امیرالمؤمنین علی علیه السلام). این بی سوادهایی که انقدر سنگ فلان و فلان را به سینه میزنند اینها انقدر درک ندارند که بفهمند جنایت چقدر بوده است و چه خیانتی شده است. این کلمه ای است که اتفق الکل علیه ؛مردی که انقدر بی سواد بود که خبر نداشت که زن دیوانه تکلیف ندارد ,همچنینی بی سوادی آمد مبدأ شد برای اینکه کسی(ابوبکر) به مسند پیامبری بنشیند که مخرج از ظلمات است به نور ؛ آنوقت آن کسی که بر آن مسند نشست آنقدر بی سواد است که شمس الدین ذهبی که اعلم منقدّین رجال عامه است ؛تصریح میکند که ابی بکر بن ابی قحافه مسئله ی ارث جده را بلد نبود ,همچنین کسی(عمر) که از رمی مجنونه (زن مجنون را میخواست سنگسار کند)خبر نداشت ,ابوبکر را جای پیامبری نشاند که خداوند در باره ی او میفرماید : لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَات إِلَى النُّورِ - و بعد باب نور را بستند و منشاء این دو نفر(ابوبکر و عمر)بودن.
|
|
- جزئیات
- بلاذری در قرن سوم کتابی دارد به نام انساب الأشراف در ج 1 ص 586 ؛ این شخص جریان بیعت نکردن بعضی از صحابه با خلیفه ی اول را مطرح میکند , پس معلوم میشود کسانی بودند که با خلافت خلیفه ی اول مخالف بودند , بعضی ها میگویند اجماع و اتفاق امت بوده؛ چه اجماعی که فاطمه ی زهرا و امیرالمؤمنین علیهما السلام و بسیاری از صحابه در ان نبودند و از آن خارج شدند. بلاذری آنهایی که بیعت نکردند را اسم میبرد؛1- امیرالمؤمنین علیه السلام ؛2 -زبیر ؛ 3-...سپس میگوید حضرت فاطمه سلام الله علیها به خلیفه ی دوم فرمودند :ﻳَﺎﺑْﻦَ ﺍْﻟﺨَﻄﺎﺏِ ﺃَﺗُﺮﺍﻙَ ﻣﺤُﺮﱢﱢﻗﺎً ﻋَﻠَﻲﱠﱠ ﺑﺎﺑﻲ؟ بلاذری در ابتدای متن ماجرای هتک حرمت از سوی خلیفه ی اول را نقل میکند و در اینجا قضیه بالاتر است احراق بیت است (آتش زدن خانه ی حضرت زهرا سلام الله علیها)خانه ای که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم,به مدت شش ماه می ایستاد و آیه ای تطهیر را در درب آن میخواند. خانه ای که زنی در آن زندگی میکرد که مصداق آیه ی تطهر بود, فاطمه ی زهرا سلام الله علیها بنا بر اعتراف همه ی اهل سنت , در آیه ی مباهله مصداق نسائنا بودند؛ آنوقت وقتی که فاطمه زهرا سلام الله علیها از او سوال میکند ای فرزند خطاب آیا آمده ای تا خانه ی من را به آتش بکشی؟ خواص اصحاب پیامبر اکرم اینگونه با خانه ی فاطمه و علی سلام الله علیها برخورد کردند. جوهری کتابی دارد به نام السقیفه و فدک ,او میگوید برای قضیه ی بیعت خلیفه ی دوم آمد - مع عصابةٍ - رفتم در لغت دیدم میگویند عصابه از ده نفر است تا چهل نفر ؛ما حداقل را میگوییم همان ده نفر ؛آن هم از صحابه ی پیامبر اکرم... این را هم جوهر و هم ابن قتیبه در الإمامة و السیاسة که در قرن سوم میزیسته است نقل کرده؛ در راه به خلیفه ی دوم گفتند: - ان فی البیت فاطمة - تو که با - قبس من نار (مشعل) - آمدی میدانی در این خانه چه کسی است؟یعنی به او یادآوری میکنند که در خانه , فاطمه ی زهرا سلام الله علیها است و تازه اگر نمی دانستی در خانه چه کسی است, آنجا خانه ی حضرت زهرا و علی علیهما السلام بود... این است عمل به آیه ی - قُلْ لَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبَىٰ (23 شوری) -مگر فاصله ی زمانی بین شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و این حوادثی که اینها رقم زدند برای چند روز حکومت دنیا ,چند روز بوده است؟
|
- جزئیات
- دروغ ها و خرافات ملحدین
|
|
- جزئیات
- وجه اصلی حادثه سقیفه بنی ساعده , رونمایی از یک ورژن جعلی و بدلی و قلابی از اسلام بود که قرار بود از نقطه کلید خوردن سقیفه بنی ساعده این اسلام بدلی جایگزین اسلام اصلی و غدیری شود که پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم آرام آرام در مدت 23 سال به امت عرضه کرد/پیام سقیفه این بود:ای مردم از امروز هرآنچه پیغمبر خدا بشما گفته بود فراموش کنید-از امروز اسلام آنچیزی است که ما بشما عرضه میکنیم/باید آن فهمی از قرآن را داشته باشید که ما میگوییم/و قرارا بود با پشتوانه زور این اسلام بدنی جایگزین اسلام اصیل شود/چنین میشد اگر فاطمه سلام الله علیها و جهاد جانانه ایشان نبود-آنوقت فهم من و شما هم امروز از اسلام همانی میشد که داعش و وهابیت و القاعده از اسلام میفهمد-اگر نقشه راه رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آنچنان که خدا مقدر فرموده بود پیش میرفت بعد از رحلت پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم حق به حق دارمیرسید و علی بن ابی طالب علیه السلام زمام امور مسلمین را در دست میگرفت,آنچنان که فاطمه زهرا سلام الله علیها در خطبۀ دومی که معروف است به خطبۀ نسائیه, در پاسخ به اهوال پرسی زنان مدینه فرمودند:که اگر گذاشته بودند مرکب امت را علی علیه السلام هدایت کند,مردم از آسمان و زمین از خیرات و برکات خدا بهره مند میشدند -و این اشاره به این آیۀ کریمه قرآنی است (وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرى آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَيْهِمْ بَرَكاتٍ مِنَ السَّماءِ...(96 اعراف)) اگر اهل شهر و آبادی ها به ایمان واقعی میرسیدند و تقوا پیشه میکردند ما درهای برکات آسمان را بر آنها میگوشودیم قرار بود این خاتَم الأدیان حیات بشر را متحول کند و انسان و انسانیت او را به کمال برساند (لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ)(صف 9) اگر سقیفه مانع نمیشد قرار بود اسلام یک تعریف جدید و یک توصیف نو از انسان و حیات انسان و سلوک انسان را به همۀ بشریت عرضه کند و چنین میشد اگر توطئه پلید و کثیف سقیفه شکل نمیگرفت لذا سقیفه ظلم به علی علیه السلام به تنهایی نیست سقیفه ظلم به فاطمه سلام الله علیها نیست ظلم به شیعه ها نیست ظلم به مسلمانان نیست/سقیفه ظلم به همۀ بشریت است...
|
- جزئیات
- جنایات حکومت سقیفه در ایران جنگ ذات العیون تیرباران چشمان فارس ها (ایرانیان) از منابع اهل تسنن (عمریه)
|
|
|
|
|
|